Arteveldecup: ook dit jaar opnieuw een succesverhaal!
De jaarlijkse hoogmis voor onze jeugdhandballers zit er weer op: de 46ste Arteveldecup ging het voorbije weekend door in frisse en natte omstandigheden, maar bracht desalniettemin opnieuw veel handbalplezier! We nemen graag de tijd om een aantal bedankingen uit te spreken:
- Allereerst een hartelijke en welgemeende dankjewel aan de directie van het Don Boscocollege te Zwijnaarde voor het gebruik van de faciliteiten op de school. Dankzij het gebruik van de terreinen, het restaurant, de kleedruimtes, douches en toiletten konden wij een tornooi organiseren dat opnieuw een groot succes werd. Met liefst 82 aanwezige ploegen was het een bijzonder druk en sfeervol weekend, en zonder de steun van het Don Boscocollege zou dit simpelweg niet mogelijk geweest zijn. Wij beseffen zeer goed dat het openstellen van een schoolinfrastructuur voor een evenement van deze omvang allesbehalve vanzelfsprekend is. Daarom waarderen wij het vertrouwen dat jullie in onze club hebben gesteld des te meer.
- Ook willen wij de sponsors danken, zonder jullie steun is dit succesverhaal niet zo uitgesproken. Dank aan tornooi sponsor Happydog, aan Sport Vlaanderen, aan de stad Gent, aan Albert Heyn Ghelamco, aan Wijndomein Vandersteene, aan Agristo, Brouwerij Bavik en dranken Pede. Dank ook aan Maison Sucrée, Teamfashion, Wijndomein Vandersteene.
- Dank aan alle leveranciers, en de cateraars van Compass group voor de vlotte service, en de goede samenwerking.
- Tot slot ook willen we alle medewerkers en vrijwilligers bedanken, zonder jullie was dit onmogelijk. Ondanks de regen en het frisse weer zorgden jullie voor sfeer en warmte. De zon was misschien wat minder vaak aanwezig dan normaal, maar ze zat ongetwijfeld in jullie harten. Door jullie inzet konden spelers, supporters en bezoekende clubs opnieuw genieten van een fantastisch tornooi. Jullie verdienen dan ook een oprechte dankjewel, en een groot respect van het organiserend comité en het bestuur. De vele positieve reacties van spelertjes, ouders en clubs zijn een mooie bevestiging van wat jullie mee hielpen realiseren. De Arteveldecup draait niet alleen om handbal, maar ook om de mensen die er samen de schouders onder zetten. En dat hebben jullie fantastisch gedaan. Jullie enthousiasme en helpende handen maken dat onze club blijft draaien en verder kan groeien.
Zonder de aandacht af te willen leiden van deze waarderingen voegen we hier graag een kleine oproep aan toe: voel je na de beleving van het weekend een kleine kriebel, en wil je je graag wat extra engageren voor dit evenement, neem dan gerust even contact op (arteveldecup@handbal.gent), onze organisatie kan een extra steunpilaar gebruiken.
Een enorme dankjewel aan ieder van jullie, en noteer alvast het Pinksterweekend 2027 maar in de agenda (15 – 16 mei), want dan zijn we er opnieuw voor n° 47 😊
